• Skribentens bildSkolkyrkan

Nya tider som ger nya möjligheter!

Utifrån de direktiv som Regeringen har gått ut med så kommer vi på Skolkyrkan från och med imorgon, den 18/3 och tillsvidare, att arbeta på följande sätt:

Kristna skolgrupperna kommer jag att hålla kontakten via Messenger, så håll utsikt ;) Jag kommer att finnas tillgänglig via:

Messenger: skolkyrkan

Instagram: skolkyrkan.ornskoldsvik

Facebook: Skolkyrkan

Och email: skolkyrkan.ornkoldsvik@outlook.com

Vid akuta fall så kan ni höra av er på telefonnummer: 073-6871442 (om ej svar lämna då meddelande med namn och telefon så ringer jag upp)

Kl 11:00 varje dag kommer vi att ha bön via Instagram så här kan man skicka sina böneämne så ber vi tillsammans för dem.

Kommer att kontinuerligt skicka peppning och annat via våra sociala medier samt inlägg på vår blogg och till våra kristna skolgrupper.

För Personal:

Finns via telefon eller email.

FINNS HÄR!

Miriam Holmgren

Skolkyrkoledare

1 visning0 kommentarer